середу, 30 липня 2008 р.

Наскільки ви є чутливим до гіпнозу?



Тест

З'ясуйте за допомогою гіпнотичної спіралі
і рецептивного тесту наскільки швидко ви
піддаєтесь гіпнозу. Клікніть на посилання
знизу і закачайте безкоштовну гіпнотичну
спіраль, далі слідуйте нижче наведеним
інструкціям.




Закачати гіпноспіраль



  1. Клікніть на посилання, щоб скачати гіпнотичну спіраль (тільки для Windows). Ви побачите діалогове вікно, в якому можете вибрати функцію Run або Save. Вибравши Run, ви одразу запустите в дію гіпнотичну спіраль. У випадку, коли ви оберете Save, то потрапите у директорію, де можете зберегти програмку, і після збереження запустити її подвійним клацанням.
  2. Пильно вглядайтесь в спіраль і повільно рахуйте у зворотньому порядку від 20 до 1, і коли дорахуєте до одиниці, погляньте на долоню вашої руки. Зауважте, що ви бачите, потім натисніть вихід, щоб закрити програмку, продовжуючи оцінювати власні реакції. Ознайомтесь з результатами внизу.
Тест на чутливість - Оцінка результатів
1. Я не бачив нічого надзвичайного. Вас, швидше за все, важко загіпнотизувати.
2. Спіраль постійно змінювалась різними способами і моя рука справді зросла і клубилась, коли я дивився на неї.
Вас досить легко загіпнотизувати, ви достатньо легко можете досягти глибокого трансового стану.
3. Спіраль постійно змінювалась різними способами і я навіть бачив спалахи світла/кольору. Моя рука одночасно розтискалась і стискалась, і я почувався як після обіднього сну.
Вас дуже легко загіпнотизувати, ви можете бути прекрасним волонтером для експерементального чи естрадного гіпнозу.

Немає коментарів: